Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم
Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم

هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

در سال 1357 بود که با تلاش های مردم ایران انقلاب اسلامی صورت گرفت و امام خمینی (ره)  به ایران بازگشت . این اتفاق در این چهل سال بین تمامی مردم بسیار باشکوه است . به همین دلیل سالانه ده روز با اسم دهه فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی مختص به این مناسبت باشکوه می باشد . در این ده روز مردم برای بروز خشنودی خود در مسجد ها و مکان های خاص جشن می گیرند . حال همانطور که میدانید اپراتور ها سالانه هدایا ، جوایز ، بسته های تخفیفی و قرعه کشی هایی را در اختیار مشترکین خود میگذارند . لازم به ذکر است که این هدایا در روز های خاص و مناسبات به اشتراک گذاشته میشود که یکی از این مناسبات دهه فجر است . حال اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور رایج کشور با هفده سال سابقه کاری در حوزه سیم کارت و به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور عزیزمان ایران برای کمک به هزینه های ابزار ارتباطی (سیم کارت) و پیشرفت در حوزه خدمات رسانی همچنین شرکت در جشن و خوشحالی مردم به نحوه خود عمل میکند و هر سال در این ده روز را با ارائه بسته های رایگان برای مشترکین خود جشن میگیرد .  به مناسبت گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ، اپراتور ایرانسل هدیه بسته اینترنتی و مکالمه را برای مشترکین دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است و افراد دارای سیم کارت ایرانسل در مدت زمان محدود و مشخص شده میتوانند اقدام به فعال سازی بسته های ارائه شده کنند.

 

هدیه ایرانسل به مشترکین

یکی از هدایای ارائه شده ایرانسل شامل 45 گیگابایت اینترنت همراه ایرانسل میباشد . نحوه فعالسازی به صورت ذیل است :  

بسته اینترنتی رایگان 45 گیگابایتی ایرانسل : این بسته به مدت ده روز دهه فجر یعنی از 12 بهمن تا 22 بهمن 1402 قابل استفاده است . برای فعال سازی بسته اینترنت 45 گیگابایت تمامی مشترکین ایرانسل میتوانند ، با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و انتخاب گزینه ( تکان شگفت انگیز ) تلفن همراه خود را تکان دهند و پس از این عملکرد بسته اینترنتی به صورت خودکار برایشان فعال میشود . لازم به ذکر است که هدیه بسته اینترنتی تنها به 450 نفر از مشترکین ایرانسل تعلق میگیرد . پس اگر شما هم یکی از مالکان سیم کارت دائمی و یا سیم کارت اعتباری ایرانسل هستید و میخواهید از این هدیه ویژه بهره مند شوید در مدت زمان ارائه شده سریعا اقدام به فعال سازی کنید تا یکی از 450 نفر خوش شانس باشید .

 

ایرانسل  50 + 5هدیه بسته مکالمه

دومین هدیه ای که ایرانسل برای مشترکین خود در نظر گرفته 5 دقیقه مکالمه درون شبکه ای است . مشترکین ایرانسل میتوانند با فعالسازی بسته مکالمه به ازای هر پنج دقیقه مکالمه در هر تماس داخلی ، 50 دقیقه ادامه آن مکالمه را از اپرانور ایرانسل هدیه بگیرند . برای فعالسازی بسته مکالمه کافیست با شماره گیری کد دستوری #2*1*444* از این هدیه مکالمه بهره مند شوند .

 

شرایط و قوانین مهم

فعال سازی بسته اینترنت و مکالمه رایگان از طریق روش های بالا فقط به افرادی که دارای سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل هستند تعلق میگیرد  ، و مشترکین اپراتور های دیگر نمیتوانند با استفاده از این روش ها بسته های رایگان دریافت کنند .

مدت زمان استفاده از هر دو بسته شگفت انگیز رایگان ایرانسل محدود است و مشترکین میتوانند از پنجشبه 12 بهمن سال 1402 بسته ها را فعال کنند و تا روز یکشنبه به تاریخ 22 بهمن 1402 از بسته اینترنت و مکالمه رایگان بهره مند شوند .

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد