Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم
Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم

بررسی خرید سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول همراه اول به عنوان یکی از برترین اپراتورهای کشور همواره حامی مشترکین خود بوده است و جهت ایجاد رفاه و رضایت بیشتر در بازه های زمانی مختلف شاهد ارائه ی برخی خدمات مشتری پسند از این شرکت پیشرو هستیم در ادامه سعی داریم به مهمترین قوانین و شرایط خرید سیم کارت همراه اول بپردازیم با ما همراه باشید.

با فعال شدن گزینه ی خرید آنلاین خرید سیم کارت همراه اول مشترکین این سیم کارت به راحتی می توانند بدون اتلاف زمان در کوتاهترین مدت ثبت سفارش خود را نهایی کرده و سیم کارت مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرند. تعداد ثبت نام برای سیم کارت های دائمی و اعتباری برای هر فرد به صورت نامحدود در دسترس است البته در صورت استفاده نشدن برای مدت زمان مشخصی امکان استفاده از آن برای شما محدود و حتی ناممکن خواهد بود.

خرید سیم کارت همراه اول به صورت غیر حضوری

خرید سیم کارت همراه اول به صورت آنلاین و بدون حضور به مراکز فروش این نوع از سیم کارت ها می تواند به نفع کاربر باشد. انواع وضعیت سیم کارت همراه اول می تواند شامل سیم کارت :

استفاده نشده
فعال
یکطرفه
غیر فعال
سلب اعتبار

باشد. در صورتی که افزایش اعتبار در طول 12 ماه صورت نگیرد حق امتیاز سیم کارت یاد شده از شما گرفته می شود به همین دلیل دانستن قوانین استفاده از آن بعد از خرید سیم کارت همراه اول امری بسیار الزامی است. با خرید سیم کارت همراه اول به راحتی می توانید از مزیت های موجود از جمله بسته های اینترنتی به صرفه ، امکان بهره مندی از تماس های تشویقی با تعرفه های بسیار مناسب بهره مند گردید. برای اطلاع از همه ی امکاناتی که بعد از خرید سیم کارت همراه اول در اختیار شما قرار می گیرد می توانید به وب سایت اصلی همراه اول مراجعه کرده و اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

شرایط خرید سیم کارت همراه اول

شرایط و قوانین منحصر به فردی برای خرید سیم کارت همراه اول در دسترس است که امکان خرید را برای برخی از کاربران محدود ساخته که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

داشتن سن قانونی از محدودیت های اصلی خرید سیم کارت همراه اول برای کاربران است در غیر این صورت هر فردی میتواند در کوتاهترین مدت زمان با تکمیل برگه ی ثبت نام برای خرید سیم کارت اقدام کند. مشترکین این سیم کارت می توانند به راحتی با همه ی سیم کارت های اعتباری در کشورهای طرف دیگر قرارداد تماس برقرار کنند به همین دلیل شبکه ی پوشش وسیعی در دسترس است. در خرید سیم کارت همراه اول لازم به ذکر است از آنجا که در سال های اخیر تعرفه های مکالمه در سراسر کشور یکسان گردیده و هزینه های بین شهری و البته بین استانی حذف شده است در هنگام ثبت نام نیازی به درج اطلاعات مربوط به استان سکونت نخواهید بود در خرید سیم کارت همراه اول لیستی از شماره ای مختلفی که امکان انتخاب آنها موجود است در اختیار شما قرار داده می شود در صورتی که شماره ی مورد نظر را انتخاب کردید برای نهایی شدن اقدامات به پایگاه الکترونیکی پرداخت منتقل خواهید شد اگر در بازه ی زمانی ده دقیقه اقدامات ثبت سفارش انجام نشود هیچ تضمینی در قبال اینکه دوباره بتوانید سیم کارت یاد شده با شماره خط اختصاصی را به دست آورید خواهد بود. پیشنهاد ما ان است که قبل از هرگونه اقدامی سعی کنید قرارداد مشترکین همراه اول را مطالعه کرده و با امتیازهای مختلف سیم کارت خود مطلع شوید. بلافاصله بعد از خرید نیز به مدت یک سال فرصت دارید تا سیم کارت به اسم شما ثبت گردد در غیر این صورت شماره خط مربوطه سلب خواهد شد.

باید و نبایدهای خرید سیم کارت همراه اول

در خرید سیم کارت همراه اول طرح های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد

به عنوان مثال کاربرانی که سیم کارت اعتباری دارند می توانند به راحتی سیم کارت خود را به نوع دائمی تبدیل کنند. این امکان برای همه ی کاربران همراه اول قابل استفاده است. برای خرید سیم کارت همراه اول با توجه به نوع ان هزینه های متفاوتی درخواست می شود اگر چه این شرکت در برخی از بازه های زمانی امکان خرید رایگان سیم کارت را نیز برای کاربران خود فعال کرده است. البته طرح های خرید سیم کارت رایگان ممکن است به آن دسته از مشترکین قابل استفاده باشد که هیچ سیم کارت همراه اولی به اسم آنها نیست. در خرید سیم کارت همراه اول اگر قصد آن را دارید که شماره خط اعتباری خود را به نوع دائمی تبدیل کنید می توانید با شماره های موجود با ما در تماس باشید و راهنمایی لازم برای این نوع خدمات را به دست آورید.

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

معرفی پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته

 

گوشی‌های هوشمند با ورود خود به عرصه زندگی انسان‌ها جایگاه و اهمیت بسیار مهمی را کسب کرده‌اند و به جرات می‌توان گفت که محبوب‌ترین ابزار هوشمند در جهان می‌باشند که طیف وسیعی از مردم دارای یک گوشی هوشمند بوده و یا به دنبال خرید آن هستند. شرکت‌های مطرح تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان نیز در رقابت شدید با یکدیگر قرار دارند تا با ارائه مدل‌های مختلف با امکانات متفاوت و به‌روز توجه کاربران را به سوی محصول خود جلب نموده و سهمی از بازار این ابزار هوشمند را در اختیار خود قرار دهند.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز فهرست 10 گوشی هوشمند پر طرفدار هفته (منتهی به 8 اردیبهشت) با حضور دو محصول تازه وارد دستخوش تغییراتی شده است. مهم‌ترین اتفاق این فهرست حضور تنها یک نماینده از شرکت سامسونگ می‌باشد. مراسم معرفی و رونمایی از گوشی جدید شرکت هواوی کمی دیرتر برگزار شد اما این گوشی تازه وارد موفق شده رتبه نخست فهرست را در اختیار بگیرد. گوشی هواوی مدل Nova 7 Pro 5G جدیدترین محصول هواوی می‌باشد که با ورود خود به بازار گوشی جدید و مقرون به صرفه اپل یعنی iPhone SE2 را از رتبه اول به رتبه دوم فهرست فرستاد. مقام سوم این رده‌بندی متعلق به گوشی است که هنوز رسما معرفی نشده است. گوشی Xiaomi Mi 10 Youth 5G جدیدترین محصول این شرکت است که در هفته‌های آتی معرفی و وارد بازار خواهد شد تا کاربران از نزدیک با آن آشنا شوند. اما رتبه‌های چهارم، هشتم و دهم این فهرست نیز متعلق به تازه واردهایی از شیائومی هستند. مدل‌های Redmi 10X، Realme X3 و Redmi K30i از شیائومی به ترتیب در رتبه‌های چهارم، هشتم و دهم این فهرست جای گرفته‌اند. یکی از نکات جالب این فهرست حضور فقط یک نماینده از غول کره‌ای گوشی‌های هوشمند یعنی شرکت سامسونگ است. این نماینده مدل میان رده جذاب و محبوب Galaxy A51 می‌باشد که جزو جدیدترین مدل‌های این شرکت کره‌ای می‌باشد.

 

به هر حال باید دید که مدل‌های تازه وارد که این هفته به فهرست پرطرفدارترین‌ها راه یافته‌اند با در دسترس قرار گرفتن کاربران آیا قادر خواهند بود در هفته‌های آتی جایگاه فعلی خود را حفظ کنند یا اینکه از این فهرست خارج شده و جای خود را به مدل دیگری می‌دهند. در ادامه فهرست کامل 10 گوشی پر طرفدار هفته را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


طرح ویژه همراه اول برای ماه مبارک رمضان

ماه رمضان ماه میهمانی خدا همواره از حال و هوای خاصی برخوردار است. سحرهای پر رمز و راز، ضیافت‌های افطاری، شب زنده‌داری و عبادت تا هنگام سحر، لحظه‌ لحظه‌های این ماه پر برکت را برای روزه‌داران رقم می‌زنند. در این ماه پر خیر و برکت و ماه ضیافت الهی اپراتورهای تلفن همراه کشور هر ساله سعی دارند به منظور شور و نشاط بخشیدن به این ضیافت پر برکت، طر‌ح‌‌های متنوعی برای خدمات خود در این ماه در نظر گرفته و به طیف وسیع کاربران خود هدیه نمایند. همراه اول به عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در ایران که بیش از 68 میلیون مشترک فعال را در اختیار دارد، امسال نیز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح‌های هدیه برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز، شرکت همراه اول امسال نیز مانند سال‌های گذشته طرح 5+55 را برای مشترکین خود در ماه مبارک رمضان ارائه کرده است. مشترکین این اپراتور با فعال‌سازی این طرح می‌توانند با برقراری تماس درون شبکه با خطوط همراه اول پس از گذشت 5 دقیقه از زمان مکالمه تا سقف 55 دقیقه بعدی را در همان تماس، به صورت رایگان مکالمه نمایند. با توجه به ورود مهمان ناخوانده ویروس کرونا به کشور و لزوم رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از انجام مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی و ضیافت‌های افطاری در این شرایط، می‌توان با استفاده از این طرح با عزیزان و خویشاندان به مکالمه پرداخت.

 

کلیه مشترکین دارای سیم کارت دائمی یا اعتباری این اپراتور در صورت فعال بودن سیم کارت می‌توانند به صورت رایگان برای استفاده از این طرح ثبت نام نمایند. این طرح فقط برای تماس بین خطوط همراه اول بوده و شامل مکالمات با خطوط تلفن ثابت یا سایر اپراتورها نخواهد بود.

مشترکین همراه اول می‌توانند از تاریخ 6/2/99 تا پایان روز 3/3/99 از این طرح استفاده نمایند. برای استفاده از این طرح با شماره‌گیری کد دستوری #421*10* می‌توان نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمود.

 

برای مشاهده لیست سیم کارت های همراه اول و خرید به بخش سیم کارت همراه اول رندباز مراجعه کنید . 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

خرید سیم کارت همراه اول: 4 مزیت طلایی در خرید از اپراتور اول

ارتباطات در عصر هزاره سوم و در دنیایی که نفس کشیدن بدون گوشی تلفن همراه دشوار می‌شود، از نان شب هم واجب‌تر شده است. اپراتورهای دنیا همواره سعی دارند خدمات خود را در بازار رقابتی امروز گسترش دهند تا همزمان با تامین شرایط ایده‌ال تماس، بتوانند خدمات خاص دیگر خود را ارتقا دهند. در این بین، بررسی شاخص‌های ارتباطی نشان می‌دهد خرید سیم کارت همراه اول نسبت به سایر اپراتورها، با اقبال بهتری از سوی کاربران رو به رو بوده است.

در سالی که گذشت تحولات عظیمی در مدیریت و سیستم اجرایی بزرگ‌ترین اپراتورهمراه کشور، همراه اول صورت گرفت. آمار شگفت‌انگیز خرید سیم کارت همراه اول نشان می‌دهد بالاترین تعداد خطوط واگذار شده و درصد پوشش شبکه در بحث جاده‌ای و ریلی متعلق به این اپراتور بوده است. پس جای شکی باقی نمی‌ماند که سیم کارت دائمی همراه اول، همچون گذشته اولین اولویت مردم برای برقراری ارتباط با دنیای اطرافشان در هزارتوی ارتباطات است!

آمار موجود در حوزه ارتباط رومینگ، میزان پوشش شبکه، درصد پوشش جمعیتی، شهر و روستاهای تحت پوشش و به طور کلی شاخص‌های ارتباطی کافی است تا همین حالا برای خرید سیم کارت همراه اول اقدام کنیم؛ اما بد نیست قبل از خرید مروری بر 4 مزیت طلایی این اپراتورنسبت به سایر اپراتورهای کشور داشته باشیم. مزایایی که بعد از خواندن هر یک، همین حالا برای خرید سیم کارت همراه اول از رندباز دست به کار می‌شوید. پس عجله کنید!

 

خرید سیم کارت همراه اول: 4 مزیت طلایی در خرید از اپراتور اول
 

اینترنت نسل 4 و 5/4: تجربه‌ای که عادت می‌شود!

برای این که از حداکثر لذت اینترنت اپراتور اول کشور بهره‌مند شوید، تنها کافی است بعد از خرید خط دلخواهتان از رندباز تنظیمات اینترنت را انجام دهید و اولین صفحه وب را بارگذاری کنید. پایداری اینترنت همراه اول در کنار تضمین سرعت در شرایط جاده‌ای و درون‌ساختمانی بارها و بارها تست شده و به جرئت می‌توان گفت بعد از خرید سیم کارت همراه اول بهترین پایداری را در ارتباط اینترنتی تجربه خواهید کرد.

جالب است بدانید اپراتور اول تلفن همراه کشور توانسته است در طول سه سال پس از دریافت پروانه ارتقا شبکه خود به نسل‌های 3، 4 و بالاتر، تمام شهرهای کشور را تحت پوشش قرار دهد.

 

طرح‌های تشویقی و خوشایند همراه اول

یکی دیگر از مواردی که با وجود جو رقابتی بازار برای خرید سیم کارت وجود دارد، همین طرح‌های تشویقی است که به صورت دوره‌ای به مشترکان ارائه می‌شود. اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول را دارید از همین حالا می‌توانید برای طرح‌های شگفت‌انگیز مکالمه رایگان، آوای انتظار و تسهیلات باشگاه فیروزه‌ای برنامه‌ریزی کنید.

طرح‌های تشویقی دیگری هم در باشگاه مشتریان همراه اول قرار دارد که با هربار پرداخت قبض شامل مشتریان می‌شوند. پس معطل چه هستید؟ همین حالا برای خرید سیم کارت همراه اول، دریای شماره‌های رند رندباز را بابت پیدا کردن خط دلخواهتان زیر و رو کنید!

 

همیشه در دسترس با آنتن‌دهی پایدار همراه اول

قبل از ارائه خدمات اینترنت، اولین چیزی که همراه اول را از سایر اپراتورها متمایز می‌کرد آنتن‌دهی آن بود. کافی است به آمار موجود در زمینه پوشش شبکه همراه اول نگاهی بیندازید تا قدرت بالای اپراتور اول را مشاهده کنید. البته که در زمینه ارتباطات جاده‌ای، پوشش‌دهی خدمات همراه با ایده‌ال مردم فاصله زیادی دارد اما همراه اول همچنان از نظر پایداری و دسترسی در رتبه اول قرار داشته است.

 

هر لحظه و هر کجا با پشتیبانی 24 ساعته همراه اول

اگر از آن دسته کاربرانی باشید که به پاسخگویی و پشتیبانی از مشتری اهمیت می‌دهد، این بار هم خرید سیم کارت همراه اول باید گزینه اول و آخرتان باشد. اما چرا همراه اول؟

بعد از انتخاب شماره دلخواهتان از سایت رندباز، برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما مرکز پاسخگویی "همراه من" به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی است. این مرکز تماس کاملا رایگان است و بر خلاف برخی اپراتورها برای استفاده از خدمات آن نیازی به پرداخت نیست.

 

شما چه فکر می‌کنید؟

همراه اول بیش‌ترین خط‌های واگذاری شده دائمی را در میان سه اپراتور اصلی کشور دارد. اما آن چه که احتمالا مشتریان را نسبت به خرید سیم کارت همراه اول راغب‌تر کرده پشتیبانی و پوشش سراسری اینترنت و پایداری آن باشد. شما چه فکر می‌کنید؟ کدام یک از خدمات اپراتور اول باعث رضایتمندی شما تا این لحظه شده است؟

 

 

منیع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

ثبت نام سیم کارت رایگان اعتباری رایتل ویژه سرپرست خانواده

ین روزها با شیوع ویروس کرونا که موجب تعطیلی بسیاری از مراکز و شغلهای مختلف شده است ,  دولت برای کمک به خانواده هایی که یارانه دریافت میکنند وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته است .

یکی از راه های دریافت این وام یک میلیون تومانی ارسال پیامک با سیم کارت سرپرست خانواده می باشد .

 در این راستا اپراتور رایتل برای سرپرستان خانواده ها که سیم کارت به نامشان نیست , سیم کارت رایگان در نظر گرفته است.

رایتل علاوه بر سیم کارت رایگان , شش ماه خدمات برای سرپرست خانواده به صورت هدیه در نظر گرفته است. برای دریافت یارانه سرپرست خانوارباید کد ملی خود را به شماره 6369 ارسال کند و تا هفت اردیبهشت ادامه دارد.



منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز