Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم
Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم

ساخت بسته ترکیبی دلخواه با طرح بسته بساز همراه اول

از همراه اول میتوان به عنوان یکی از خلاق ترین اپراتورهای کشور نام برد چراکه تمامی تلاش خود را میکند تا یک قدم جلو تر از درخواست های مخاطبین ظاهر شود یکی از این اقدامات بسته های مکالمه ای همراه اول بود که توانست تاثیر خوبی در کاهش هزینه ها داشته باشد این اپراتور این ماجرا را در همینجا تمام نکرد و در ادامه با معرفی طرح بسته ساز همراه اول، این امکان را به مخاطبین مشکل پسند خود داد تا بسته ی دلخواه خود را طراحی کنند این طرح که در سایت همراه اول موجود است باعث شده است که خیلی از افراد بسته های منحصر به فرد خود را طراحی کنند و تا جای امکان هزینه ها را مدیریت کنند

پیشنهاد طرح ها و سرویس های اقتصادی و متنوعی که کاملا بر اساس الگوی مصرف مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می باشد، از جمله کارهایی است که اپراتور همراه اول با هدف جلب رضایت بیشتر مشترکین انجام داده است.

 

طرح بسته بساز همراه اول

 

علاوه بر ایجاد تنوع در معرفی طرح و بسته ها متناسب با نیاز مشترکین ، اپراتور همراه اول فرصتی جدید و طلایی برای هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ایجاد کرده که در صورت تمایل می توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند. این طرح که با نام " طرح بسته بساز همراه اول " شناخته می شود، قابلیت تطابق با نیاز و مصرف هر کاربر را به طور جداگانه داشته و هر کاربر می تواند یک بسته کاملا منحصر بفرد و مخصوص داشته باشد.

با استفاده از این طرح همه مشترکین سیم کارت همراه اول (سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول) می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بسته های ترکیبی که حاوی حجم دلخواهی از اینترنت ، مکالمه و پیامک باشند را ساخته و از آن استفاده نمایند. بنابراین مشترکین باید برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی خود، بسته مورد نظر را کاملا متناسب با مصرف و نیاز خود طراحی کرده و در انتخاب هر بخش نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

 

در طراحی بسته های ترکیبی دلخواه، لازم است مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

 

·        بسته های دلخواه به صورت 30 روزه شامل سه بخش مکالمه، پیامک و اینترنت می باشند که حجم هر بخش مطابق با سلیقه و نیاز مشترک انتخاب می گردد.

·        بخش مکالمه و پیامک این بسته های ترکیبی برای ارتباطات درون شبکه می باشد و مکالمه و ارتباطات خارج از شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با سایر بسته های ترکیبی ( بسته های گلخانه، بسته های قیمتی و یک بسته دلخواه دیگر ) وجود ندارد.

·        فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک وجود داشته و در صورت فعال سازی اولویت با بسته ای خواهد بود که زودتر به اتمام می رسد.

·        بسته های دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

·        هیچ یک از اجزای بسته دلخواه دارای تمدید خودکار نیستند.

·        در صورتی که حجم یکی از بخش های ترکیبی (مکالمه، پیامک یا اینترنت) زودتر از حجم سایر بخش های بسته دلخواه و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد و مشترک بسته دیگری از این نوع نداشته باشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه می گردد.

·        پیامک های مربوط به اتمام زمانی (24 ساعت و یا 1 ساعت قبل از اتمام باندل)، اتمام حجمی هر کدام از بخش ها ( مکالمه، پیامک و اینترنت) و اتمام 85% حجم بسته اینترنت همانند سایر بسته های ترکیبی برای مشترک ارسال می گردد.

 

"طرح بسته بساز همراه اول "به دلیل قابلیت طراحی بسته های جداگانه و متنوع، به خوبی نشان می دهد که این اپراتور همیشه به نیازهای کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود توجه دارد . قطعا انتخاب بسته ترکیبی دلخواه؛ برای مشترکینی که فکر می کنند خودشان بهتر از هرکس دیگری توانایی مدیریت هزینه های مربوط به ارتباطات را دارند، بهترین گزینه خواهد بود. زیرا با شناخت درست و آگاهانه از میزان مصرف، هر مشترک می تواند به راحتی اقتصادی ترین طرح مخصوص به خود را ساخته و از سرویس های بی نظیر همراه اول لذت ببرد


Mascarade

پادشاه برای جشن هالووین درخواست مهمانی کرده است و قرار است یکی از درباریان را به سمت مشاور خصوصی در بیاورد. در این مهمانی بزرگان کشور با بالماسکه وارد مهمانی شوند و در مورد کارهایی که کرده اند تا به امروز توضیح بدهند . در این جشن کسی بتواند حریفان خود را حذف کند به عنوان مشاور امپراطور انتخاب می شود.

توی بردگیم مسکرید بازیکنا توی هر نوبت خودشون میتونن یا یه نگاهی به نقش خودشون بندازن


یا اینکه نقش یه نفر دیگه رو بدزدن و بدون اینکه طرف مقابل بفهمه نقش خودشون رو با نقش بازیکن دیگه جابجا کنن…


بردگیم جشن هالووین یه بازی در سبک بلوف زنی و شخصیت محوره که خب بسیار حافظه قوی نیاز دارد…


اگه به بازی های بلوف زنی و نقش مخفی علاقه دارید مسکرید گزینه بسیار جذابی برای جمع دورهمی و خانوادگی شماست.

جوایز بازی کارتی Mascarade

2014 As d’Or – Jeu de l’Année Nominee

2013 Golden Geek Best Party Board Game Nominee

درباره ی جشن هالووین:

هالووین (به انگلیسی: Halloween) که مخفف هالووز ایووینگ (به انگلیسی: Hallows’ Evening)


به معنای عصر قدیسان است، جشنی است که در ۳۱ اکتبر و در شامگاه مراسم عید مقدسان که یکی از آیین‌های مسیحیت غربی است، برگزار می‌شود. هالووین روز اول مراسم سه‌روزه آل هالو تایید است که مناسبتی در تقویم کلیسا برای بزرگداشت یاد درگذشتگان، از جمله قدیسان، شهیدان مسیحی و دیگر مؤمنان درگذشته است.


توافق‌نظر رایج این است که بسیاری از سنت‌های هالووین برگرفته از مراسم‌های فصل برداشت محصول در فرهنگ باستانی سلت‌ها، به خصوص جشن سوون، است؛


این مراسم‌ها احتمالاً ریشه پاگانی داشته‌اند و سوون بعد از مسیحی‌سازی در قرون اولیه مسیحیت به شکل هالووین درآمده‌است. گروهی دیگر معتقدند هالووین از آغاز تعطیلاتی مس است.

خدمات اپراتورها در دوره ی کرونا

با توجه به اینکه ویروس کرونا تمامی صنایع اعم از خدمات و صنعت را تحت شعاع خود قرار داد مردم در دریافت بسیاری از نیازهای روزمره ی خود دچار مشکل شدند و به همین دلیل مردم و شرکت ها به یاری هم شتافتند تا از این فاجعه عبور کنند 

و در حال حاضر بعد از گذشت دو سال و زندگی با این ویرروس و واکسینه شدن بسیاری از مردم میشود نگاهی به تاثیر این ویروس و همچنین عملکرد مسئولین و همچنین اپراتورها داشت 

 

براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، همراه اول پیشتاز و پیشران ارائه فناوری نسل 4 در سه ماهه دوم سال 1400 بوده است. این گزارش که بر اساس وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند ثابت و سیار و تفکیک فناوری های ارائه شده توسط اپراتورها، صورت پذیرفته است؛ نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیش از 38 میلیون مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری تحت پوشش شبکه 4G دارد. این مقایسه تعداد مشترکین زمانی جالب توجه خواهد شد که در این گزارش مجموع مشترکین نسل 4 ایرانسل و رایتل رقمی کمتر از 38 میلیون مشترک همراه اول است.

آمار تفکیکی نشان می دهد که اپراتور ایرانسل بیش از 32 میلیون نفر و اپراتور رایتل بیش از 3 میلیون مشترک نسل 4 را در بازه سه ماهه دوم سال 1400 جذب نموده اند که به این ترتیب همراه اول با سهم 52.5 درصدی پیشتاز این رقابت بوده است.

 

وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند و سیار تا پایان سه ماهه دوم سال 1400

 

به نظر می رسد همراه اول به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین پوشش شبکه توانسته بیشترین میزان جذب مشترک را در بین اپراتورها داشته باشد. هرچند که پوشش گسترده مخابراتی همراه اول در این درخشش نقش بسیار پررنگی داشته است ولی قطعا این اپراتور با ارائه طرح و سرویس های خاص و متنوع و تکیه بر شعار مشتری مداری توانسته پیروز این رقابت باشد.

البته پیشتازی همراه اول فقط به ارائه خدمات نسل چهارم ختم نمی شود و این اپراتور بالغ بر 10 میلیون مشترک نسل 3 را نیز در سه ماهه دوم سال 1400 تحت پوشش قرار داده است که در مقایسه با آمار بیش از 6 میلیونی ایرانسل و رایتل رقم قابل توجهی می باشد.

علاوه بر آنچه که بیان شد آخرین آمار رگولاتوری که مربوط به بازه زمانی سه ماهه چهارم سال 98 تا سه ماهه دوم سال 1400 ( مقارن با ایام کرونا ) می باشد، نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیشترین و اپراتور ایرانسل کمترین میزان درصد جذب مشترک را داشته اند. درخشش همراه اول در دوران کرونایی در جذب مشترک و توسعه زیر ساخت برای کشور نیز بسیار کارساز و راهگشا بوده است و عرصه های مختلف آموزشی، بانکداری، اطلاعاتی و ... از آن بهره مند شده اند.

 درست است که در ایام کرونا کشور با بی سابقه ترین حجم تقاضای مشترک و اینترنت مواجه بوده است ولی رکود و مشکلات ایجاد شده در بازارهای جهانی، توسعه زیر ساخت ها و ظرفیت ها را با مشکلات عدیده ای همراه ساخت که قطعا از معضلات اساسی پیش روی اپراتورها بود. ولی همراه اول توانست با فائق آمدن بر این مسائل، در همین دوران کرونایی مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی خود را از 34 میلیون به بیش از 48 میلیون افزایش دهد و میلیون ها نفر را از خدمات دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری و آموزش الکترونیکی بهره مند سازد.

در این رده بندی پس از همراه اول، اپراتور رایتل به نسبت تعداد مشترکین خود با رشد 29.30 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد و در جایگاه سوم این رده بندی اپراتور ایرانسل با 19.5 درصد رشد، توانسته مشترکین خود را از 32 میلیون مشترک به 38 میلیون مشترک برساند.

به طور خلاصه می توان گفت همراه اول در برهه مواجه با معضل کرونا به خوبی توانسته با ارائه طرح ها ی متنوع به همراه تعرفه های اقتصادی و ارزان، بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه داده و با جلب رضایت آنها پیروز بلامنازع دنیای رقابت اپراتورها باشد.

کدهای دستوری کاربردی همراه اول

شاید با خودتان فکر کنید که کدهای دستوری اپراتور همراه اول تنها له کد دستوری *100# که مربوط به امور اینترنتی است ختم میشود اما اینگونه نیست چرا که تمامی خدمات اعم از خرید شارژ پرداخت قبوض و … از این طریق صورت میگیرند و کدهای مخصوص به خود را دارند به همین دلیل ما این کدها را برای شما در قالب موضوعات آن به نمایش می گذاریم

لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات تنها به کدهای USSD ختم نمی شود اما می توان گفت که راحت ترین روش برای انجام تمامی خدمات مرتبط می باشد که شما بدون صرف بسته ی اینترنتی خود کار مورد نظر خود را به بهترین شکل انجام دهید

 

متداول شدن استفاده از کدهای دستوری همراه اول مانند میانبری است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن فراهم می کند که به آسانی و خیلی سریع به خدمات و سرویس های این اپراتور دسترسی پیدا کنند. از مزایای دیگر استفاده از کدهای دستوری برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول رایگان بودن و عدم نیاز به نصب نرم افزار و یا ایجاد تغییرات در تنظیمات تلفن همراه می باشد.

شاید با توجه به این که برای حجم زیادی از خدمات و سرویس های همراه اول کد دستوری تعریف شده است، به خاطر سپردن آنها از نظر بعضی از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول کاری سخت و محال باشد. ولی کافیست بدانید که طرح ها و سرویس های همراه اول به طور کلی از طریق 4 درگاه اصلی عرضه می شود که هرکدام از آنها دارای زیر گروه های وابسته و مرتبط به خود می باشند.

 

1.     درگاه #1*

2.     درگاه #10*

3.     درگاه #100*

4.     درگاه #1000*

 

در این درگاه ها، در سطوح جلوتر کدهای دستوری وجود دارد که خدمات و سرویس های متنوع همراه اول را بسیار سریع و آسان در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار می دهد.

 

·        درگاه #1000*

 

طرح های ویژه همراه اول از آن دسته خدماتی هستند که تقریبا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول به دنبال آن هستند. این طرح ها که مربوط به طرح محدوده هزار می باشند با شماره گیری کدهای دستوری درگاه #1000* در دسترس مشترکین قرار می گیرد. طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه همراه اول و خدمات خاص این اپراتور مانند اینترنت ویژه، خدمات مکالمه همراهی، خوشامد و پیامک همراهی با وارد کردن این کد به راحتی در دسترس مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار خواهد گرفت.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

مکالمه همراهی

1#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت ویژه

2#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خوشامد

3#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

پیامک همراهی

4#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

راهنما

9#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

قطعا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای انجام عملیات های مختلف به کدهای دستوری نیاز خواهند داشت و دانستن آنها برای بهره مندی بهتر و سریعتر از خدمات ضروری و لازم می باشد.  

·        درگاه #1*

 

کد های دستوری این درگاه از متداول ترین و قدیمی ترین کدهای دستوری همراه اول می باشد که در زمان خرید شارژ همراه اول به کمک مشترکین سیم کارت های اعتباری این اپراتور می آمد ولی در حال حاضر همه مشترکین  دائمی و اعتباری همراه اول برای بهره مندی از خدماتی مانند پرداخت قبوض، دریافت جوایز، استفاده از روبیکا ، انارستان و ... می توانند این کد را شماره گیری نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

​سرویس مکالمه همراه

0#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کد خرید شارژ همراه اول

1#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

شارژ مستقیم

11#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

مدیریت قبض

2#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

جایزه

3#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اپلیکیشن

4#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت

5#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

انارستان

6#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

نیکوکاری

7#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

روبیکا

9#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

 

 

·        درگاه #10*

 

کدهای دستوری درگاه #10* امکان مدیریت خدمات پرداختی را برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن فراهم کرده و انها می توانند خدماتی مانند بررسی قبوض میان دوره و پایان دوره، مدیریت اعتبار، دریافت جوایز سیم کارت های دائمی و .... را از طریق شماره گیری این کد دریافت کنند.

درگاه #10* که مربوط به سامانه جامع همراه اول می باشد؛ دسترسی به خدمات اصلی این اپراتور مانند طرح های تشویقی، طرح های مناسبتی و درخواست یوسیم را نیز برای مشترکین سیم کارت همراه اول فراهم می کند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

خدمات پرداخت

1#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خدمات اصلی

2#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های تشویقی

3#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های مناسبتی

4#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

درخواست یوسیم

6#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

·        کد دستوری #100*

 

اطلاع از وضعیت اینترنت برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول از طریق شماره گیری کدهای دستوری این درگاه فراهم می شود. دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول در این درگاه موجود می باشد و مشترکین می توانند خدماتی مانند مشاهده حساب، بسته های اینترنت کوتاه مدت، بلند مدت و ویژه را خیلی سریع دریافت ویا تمدید نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

حساب

1#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

یکماهه

2#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کوتاه مدت

3#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

بلند مدت

4#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

ویژه

6#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

میانبر #100* همراه اول

از کدهای ussd میتوان به عنوان یکی از بهترین رابط های کاربری بین مخاطبین و اپراتورها نام برد چرا که نیازی به اینترنت ندارد و از سرعت بالایی برخوردار است و تمامی مراحل شفاف می باشد چرا که مراحل استفاده از این کدها کاملا مرحله ای است و تمامی این مراحل واضح بوده و همچنین شما در صورت نیاز میتوانید به پشتیبانی این کد ها تماس بگیرید اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل با ارائه ی کدهای مختلف کار را برای کاربران پیر و جوان خود راحت کرده است.

یکی از این میانبر ها و کدهای ussd کد *100# بوده که به فعالیت های اینترنتی مرتبط است و شما به عنوان یک کاربر می توانید صفر تا صد خرید فعالسازی بسته ی رزرو و… را تنها با طی مراحل موجود در این کدها طی کنید

همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشتاز تلاش نموده است تا برای سهولت و رفاه حال کاربران از کد های دستوری یا همان USSD برای انجام عملیات های مختلفی مانند خرید بسته های اینترنتی، انتقال شارژ، افزایش اعتبار سیم کارت، شارژ همراه اول و ... استفاده کند. بنابراین مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول دائمی آن می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا رایگان از این خدمات بهره مند گردند. کار با این کدهای دستوری بسیار آسان است و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به آسانی و بدون دسترسی به اینترنت از این خدمات بهره ببرند.


با توجه به این که کدهای دستوری از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مانند میانبری سبب سهولت و سرعت بیشتر انجام امور میگردند، فقط کافیست مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن کد های اصلی سامانه خدمات را به خاطر بسپارند. یکی از پرکاربردترین کدهای دستوری همراه اول که دسترسی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به اینترنت را بسیار آسان می کند کد دستوری #100* می باشد.


درخت 100 یا همان درگاه خدمات جامع اینترنت همراه اول امکان دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول را برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم کرده است . به همین خاطر مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بدون دغدغه و تنها با شماره گیری کد دستوری #100* نسبت به استعلام وضعیت اینترنت، خرید بسته، حجم اینترنت سیم کارت و... اقدام نمایند.


 


در ادامه کدهای دستوری مربوط به این درگاه که قطعا مورد نیاز کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد را خواهید دید:


عنوان

کد دستوری

راهنما

19#*100*

تنظیمات

12#*100*

حساب

1#*100*

استعلام اینترنت

10#*100*

فعال سازی

1#1*100*

لغو تمدید

18#*100*

کوتاه مدت

3#*100*

یک روزه

31#*100*

هفت روزه

32#*100*

ساعات مشخص

33#*100*

سی روزه

2#*100*

بلند مدت

4#*100*

دو ماهه

41#*100*

سه ماهه

42#*100*

چهار ماهه

43#*100*

شش ماهه

44#*100*

یک ساله

45#*100*

ویژه

6#*100*

ویژه مشترکین جدید

61#*100*

همراهی

62#*100*

دوشنبه سوری

64#*100*

کد هدیه

65#*100*

فعال سازی

651#*100*

راهنما

652#*100*

انارستان

66#*100*

 


 


البته مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به سایت همراه اول و یا نصب اپلیکیشن همراه من نیز از کلیه خدمات همراه اول مطلع و بهره مند گردند.