Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم
Sepehr weblog

Sepehr weblog

اینجا تمام چیزایی که حال کنم میزارم

سیم کارت رند را از رندباز بخواهید!


سیم کارت رند را از رندباز بخواهید!

دقت داشته باشید که خرید و فروش سیم کارت امروزه یکی از کارهایی است که شما میتوانید آن را به صورت اینترنتی هم انجام دهید. البته آنچه که باید بدانید این است که اگر میخواهید خرید سیم کارت را به صورت آنلاین انجام دهید باید به طور حتم به دنبال فروشگاهی معتبر باشید. اغلب فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند از اعتبار کافی برخوردارند اما عده ای دیگر نیز توسط افراد سودجویی اداره می شود که تنها پس از پرداخت های شما خواهید فهمید که نمی توانستید به آنها اعتماد کنید و آن ها به دنبال دریافت پول و بلوکه کردن شما بوده اند.

یکی از معتبرترین بخش هایی که میتوانید سیم کارت رند خود را از آن خریداری کنید رندباز است. رندباز در واقع به شما اجازه می دهد که خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. رندباز در واقع سامانه ای است که برای خرید و فروش اینترنتی سیم کارت ایجاد شده است و شما میتوانید توسط آن سیم کارت خود را خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال بهترین و معتبرترین سیم کارت باشید.

کدام اپراتورها در فروش سیم کارت فعالیت دارند؟

همانطور که میدانید امروزه اپراتورهای بسیاری در زمینه فروش سیم کارت فعالیت می کنند. این نوع اپراتورها به شما اجازه می دهند که با توجه به سلیقه خود در زمینه خرید سیم کارت فعالیت کنید و آنچه که میخواهید را خریداری کنید. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که به سیم کارت های اعتباری علاقه مند هستید، میتوانید به آسانی آن ها را خریداری کنید ولی در این بین کسانی هم به سیم کارت های دائمی علاقه مند هستند و میخواهند این نوع سیم کارت ها را خریداری کنند. شما میتوانید از اپراتورهای مختلفی مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و همچنین سامانتل و شاتل موبایل کمک بگیرید. تمامی این اپراتورها برای شما شرایطی را پدید خواهند آورد که بتوانید خرید خود را به آسانی انجام دهید و در واقع برای شما امکان خرید آنلاین را فراهم کرده است.

شاید در گذشته تصور می کردید که امکان خرید اقساطی آن هم برای سیم کارت غیر ممکن بوده است چرا که سیم کارت در واقع از بخش هایی به شمار می آید که شما باید به طور حتم ابتدا کار احراز هویت را انجام دهید و سپس خرید خود را انجام دهید. در این حال گفته می شود که بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که خرید خود را از سامانه های معتبر انجام دهید.

رندباز به شما این امکان را می دهد که از هر اپراتوری که بخواهید سیم کارت خود را خریداری کنید. رندباز در واقع برای شما این امکان را فراهم کرده است و به آسانی میتوانید به کمک آن خرید خود را انجام دهید و البته که باید اول احراز هویت شوید و سپس اقدام به خرید سیم کارت کنید.

خرید سیم کارت دائمی از رندباز

رندباز همچنین امکان خرید سیم کارت های دائمی را نیز برای شما فراهم کرده است. این سامانه در واقع به شما اجازه می دهد که خرید خود را انجام دهید البته که میتوانید این کار را به صورت قسطی هم انجام دهید. خرید سیم کارت به صورت قسطی یکی از کارهایی است که رندباز برای شما ایجاد کرده تا بتوانید به آسانی سیم کارت مورد نظر خود را بخرید.

البته باید بدانید که در زمینه خرید قسطی سیم کارت هنوز هم شک و شبهاتی وجود دارد چرا که عده ای تصور می کنند که خرید سیم کارت به صورت قسطی درست نیست و در واقع ممکن است. اما اینطور نیست و شما در سایت رندباز خواهید دید که میتوانید سیم کارت خود را به صورت قسطی خریداری کنید. البته آنچه که باید به آن دقت کنید این است که خرید شما از رندباز به صورت قسطی تنها برای سیم کارت های دائمی امکان پذیر خواهد بود و این امکان هنوز هم برای سیم کارتهای دائمی ایجاد نشده است. البته شما میتوانید سیم کارت های اعتباری را از نمایندگی های محل خود به قیمت بسیار کمتر خریداری کنید ولی آنچه که باید بدانید این است که خرید سیم کارت دائمی از رندباز در واقع به شما کمک خواهد کرد بتوانید با هزینه کمتر صاحب سیم کارت های رند شوید.

آنچه که باید بدانید این است که در اغلب موارد سیم کارت هایی را میتوانید به صورت دائمی خریداری کنید که شماره هایی رند دارند. این سیم کارت ها معمولا به دلیل قیمت های بالایی که دارند به صورت قسطی فروخته می شوند و به همین دلیل هم هست که میتوانید آن ها را خریداری کنید. برای مثال زمانی که یک سیم کارت به قیمت یک خانه فروخته می شود به طور حتم برای شما سخت خواهد بود که آن را خریداری کنید و همین هم باعث می شود که رندباز برای مشتریان عزیز خود امکان خرید قسطی را به صورت آنلاین و معتبر فراهم کند.


سیم کارت رند


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


خرید سیم کارت با شماره دلخواه!


شاید یکی از کارهایی که شما علاقه مند به انجام آن باشید خرید سیم کارتی است که شماره آخر آن با ماه تولد شما یکی است! شاید هم میخواهید شماره خود را با یکی از دوستانتان ست کنید، در این حال میتوانید خرید سیم کارت با شماره دلخواه را انجام دهید!

سامانه های بسیاری از جمله خود همراه اول، ایرانسل و همچنین رایتل و دیگر سامانه ها به شما اجازه خواهند داد که سیم کارت خود را با شماره دلخواه خود خریداری کنید. این اپراتورها در واقع امکان سرچ و انتخاب شماره را به شما داده اند که امکانی بسیار عالی به نظر می رسد. اگر شما هم به دنبال "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">خرید سیم کارت با شماره دلخواه خود هستید میتوانید علاوه بر این سامانه ها به رندباز مراجعه کنید!

در بین تمامی سامانه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، میتوان گفت که رندباز از جمله سامانه هایی است که امکان خرید و فروش آسان سیم کارت را به شما داده است. شما میتوانید توسط این سامانه، از تمامی اپراتورهایی که مدنظر دارید سیم کارت خود را خریداری کنید و البته دقت داشته باشید که یکی از ویژگی های این سامانه این است که به شما امکان خرید سیم کارت با شماره دلخواه را می دهد!

چرا "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">خرید سیم کارت از رندباز؟

سامانه های بسیاری در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند که رندباز یکی از آنهاست. شما ممکن است که در یک سایت، تمامی آنچه که میخواهید خریداری کنید را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که در این حال گفته می شود که برخی از افرادی که علاقه مند به خرید و فروش سیم کارت هستند در واقع در قسمت مربوط به آگهی نیاز خرید خود را ثبت می کنند. فروشندگانی که سیم کارت ها را دارند، در صورتی که علاقه مند باشند میتوانند سیم کارت مورد نظر را خریداری کنند و در غیر این صورت هم سیم کارت شما برای فروش گذاشته می شود.

آنچه که باید بدانید این است که هر سامانه ای نمیتواند برای "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">خرید سیم کارت شما مناسب باشد. بعضا سامانه هایی در این زمینه فعالیتی می کنند که شما را دچار مشکلات خواهند کرد چرا که هر سامانه ای باید در این زمینه به صورت کاملا معتبر فعالیت داشته باشد. برخی از سامانه هایی که در زمینه خرید و فروش آنلاین سیم کارت فعالیت می کنند تنها کاری که برای شما خواهند کرد این است که پولی از شما دریافت کنند و حتی سیم کارتی را نیز به شما تحویل ندهند!

دقت داشته باشید که در این بین عده بسیاری به عنوان سودجو شناخته می شوند و همین هم باعث میشود که شما نمی توانید کاری از پیش ببرید. مراجعی هم وجود ندارد که شما بتوانید علیه این نوع کلاهبرداری در آن ها شکایت کنید پس بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به طور حتم اقدام به خرید سیم کارت از یک مکان معتبر کنید.

عده ای تصور می کنند که خرید سیم کارت به صورت آنلاین غیر ممکن است. این افراد در واقع اینترنت و دنیای مجازی را دست کم گرفته اند و تصور می کنند که احراز هویت در این بخش ها بسیار سخت خواهد بود. البته که اینطور نیست و شما میتوانید به آسانی اقدام به این کار کنید و خرید سیم کارت خود را انجام دهید. آنچه که باید به آن دقت کنید این است که شما میخواهید خرید سیم کارت خود را به چه صورت انجام دهید؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد سامانه رندباز بدانید این است که امکان خرید و فروش اینترنتی را برای شما فراهم کرده است. در این بین می توان گفت که حتی شما میتوانید کار خرید و فروش سیم کارت را به صورت قسطی هم انجام دهید و چه چیز ازین بهتر؟

خرید سیم کارت به صورت قسطی

ممکن است که شما بخاطر یک شماره رند و قیمت بالای آن نتوانید تمامی مبلغ سیم کارت را یکجا پرداخت کنید. در این حال است که گفته می شود بهترین کاری که میتوانید در این زمینه انجام دهید این است که خرید سیم کارت خود را به صورت قسطی انجام دهید اما آیا مگر می شود سیم کارت را به صورت قسطی هم خریداری کرد؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که رندباز از جمله اولین سامانه هایی است که امکان خرید قسطی را برای شما عزیزان ایجاد کرده است. شما میتوانید با خرید از رندباز و البته سیم کارت های دائمی، سیم کارت خود را دریافت کنید و قبض آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید. دقت داشته باشید که این کار در نهایت به شما کمک خواهد کرد که شماره دلخواه خود را خریداری کنید و البته که این کار برای شما آسان تر از خرید نقدی خواهد بود. البته شما در رندباز باید کار احراز هویت را انجام دهید که برای شما اعتبار و امنیت در خرید را به ارمغان خواهد آورد پس با رندباز خریدی آسان و لذت بخش را تجربه کنید!


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

خرید قسطی سیم کارت از رندباز

خرید قسطی سیم کارت از رندباز

شاید در بین تمامی سامانه هایی که در زمینه خرید و فروش قسطی سیم کارت فعالیت می کنند شما هم با سامانه ای مانند رندباز آشنا باشید. در واقع این سامانه به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و همچنین فروش سیم کارت را به صورت کاملا حساب شده و با رعایت امنیت انجام دهید. آیا میدانستید که میتوانید خرید قسطی سیم کارت را انجام دهید و در واقع مشکلی هم در این زمینه برای شما پیش نخواهد آمد؟

اما آنچه که باید بدانید این است که "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">خرید قسطی سیم کارت هم مانند خرید حضوری و همچنین خرید نقدی می ماند. شما تنها قادر خواهید بود که سیم کارت دائمی را به صورت قسطی خریداری کنید و این کار برای شما سخت نخواهد بود. البته آنچه که ملزم رعایت است، این نکته است که شما باید تمامی آنچه که نیاز است را در این زمینه بدانید تا در نهایت با خرید قسطی سیم کارت دچار مشکل نشوید.

"); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">خرید قسطی سیم کارت به چه صورت است؟

خرید قسطی سیم کارت هم در واقع مانند خرید نقدی آن است و شما میتوانید به آسانی آن را انجام دهید. آنچه که باید بدانید این است که خرید قسطی سیم کارت هم در واقع به شما اجازه خواهد داد که شماره مدنظر خود را با نازل ترین قیمت خریداری کنید. معمولا در دوره امروزه که گفته می شود قیمت ها همچنان رو به افزایش هستند. البته انچه که باید بدانید این است که با این افزایش قیمت ها شما نمیتوانید هرانچه که نیاز است را خریداری کنید و بعضا ممکن است که در خرید قسطی سیم کارت هم دچار مشکل شوید. در این بین گفته می شود که بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که تمامی آنچه که نیاز دارید را برای خود نگه دارید و البته باید بدانید که در واقع شما میتوانید کار خرید سیم کارت قسطی را به آسانی از رندبار انجام دهید.

آنچه که باید بدانید این است که شما در واقع نمی توانید خرید قسطی سیم کارت را برای سیم کارت های اعتباری انجام دهید و بعضا ممکن است که در این زمینه دچار مشکل شوید چرا که شما شاید به دنبال سیم کارت اعتباری و خرید قسطی باشید و این در حالی است که این کار ممکن نیست.

اینطور گفته می شود که خرید سیم کارت دائمی هم به صورت قسطی بالا و پایین های بسیاری دارد و آنچه که باید بدانید این است که شما میتوانید سیم کارت دائمی را به آسانی خریداری کنید. در واقع خرید این سیم کارت ها برای شما آسانتر خواهد بود چرا که هرماه قسط سیم کارت شما دقیقا روی شماره تلفن همراهتان خواهد آمد و شما همراه با قبض خود میتوانید این مبلغ را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که شاید این کار در نظر شما سخت باشد اما زمانی که وارد سایت رندباز شوید خواهید دید که میتوانید به آسانی هرانچه که نیاز دارید را خریداری کنید.

رندباز یکی از سامانه هایی است که به شما اجازه می دهد کار خرید و فروش سیم کارت را به صورت قسطی انجام دهید. البته آنچه که باید بدانید این است که در این سامانه احراز هویت هم انجام می شود و به همین دلیل هم هست که رندباز از جمله بهترین سامانه هایی به شمار می آید که در زمینه خرید سیم کارت به شما کمک خواهد کرد.

در واقع خرید سیم کارت به صورت قسطی هم از طریق سامانه رندباز انجام خواهد شد و شما میتوانید به آسانی از طریق این سامانه اقدام به خرید و فروش سیم کارت کنید. در واقع خرید قسطی سیم کارت به شما اجازه خواهد داد که شماره ای که مد نظر دارید را به صورت کاملا آسان و راحت خریداری کنید. شاید خرید قسطی سیم کارت در نظر شما عجیب باشد اما آنچه که باید بدانید این است که خرید اینترنتی سیم کارت به شما اجازه می دهد که شما شماره ای که میخواهید را به راحتی انتخاب کنید و در نهایت آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. این کار در واقع زمانی برای شما بهتر خواهد شد که میتوانید خرید قسطی سیم کارت را انجام دهید و به طور کل این امکان باعث می شود که بتوانید به آسانی و با پرداخت آسان و ماهیانه به آسانی با قبض های خود اقدام به پرداخت قسط های خود کنید. این کار در واقع باعث می شود افرادی بتوانند شماره هایی را که میخواهند خریداری کنند و البته که این قیمت برای آن ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که به صورت ماهیانه می توانند اقساط خود را همراه با قبض خود پرداخت کنند و در واقع با پرداخت مبلغ کمی می توانند سیم کارت های مورد علاقه و بعضا سیم کارت های رند را خریداری کنند. شما میتوانید خرید قسطی سیم کارت را از رندباز انجام دهید چرا که این سامانه امکان خریدی آسان و معتبر را به شما خواهد داد.


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

چرا خرید سیم کارت همراه اول؟


بدون شک میدانید که همراه اول یکی از اپراتورهایی است که شما میتوانید از آن به عنوان بهترین اپراتورهای تلفن همراه یاد کنید. در این بین خرید سیم کارت همراه اول دارای نکته های بسیاری است که میخواهیم شما را در این بخش با آنها آشنا کنیم. این نکته ها در واقع به شما خواهد گفت که به عنوان فردی که میخواهید خرید سیم کارت همراه اول را انجام دهید چه کارهایی باید در این زمینه بکنید.

اینکه شما طرفدار بهترین اپراتور سیم کارت های تلفن همراه هستید در واقع به شما کمک خواهد کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید. معمولا گفته می شود که خرید سیم کارت همراه اول به آسانی امکان پذیر است و شما حتی میتوانید این کار را به صورت اینترنتی انجام دهید. خرید سیم کارت همراه اول همانند خرید سایر سیم کارت های اپراتورهای دیگر است . اگر شما هم میخواهید اپراتور خود را به همراه اول تغییر دهید باید بدانید که مدارک خود را باید برای این کار ارائه دهید. در واقع کل بخشی که باید بدانید این است که خرید سیم کارت همراه اول به هیچ وجه پروسه سختی نخواهد بود و در واقع شما بدون کمک هیچ کسی میتوانید آن را انجام دهید. البته دقت داشته باشید که این کار برای شما آسان هم نخواهد بود چرا که مدارکتان باید کامل باشد.

چرا خرید سیم کارت همراه اول؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید سیم کارت همراه اول را خریداری کنید؟ چرا باید اپراتور همراه اول را به اپراتور های دیگر ترجیح دهید در حالی که امروزه اپراتورهای بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند؟

دقت داشته باشید که در زمینه فروش سیم کارت، همراه اول یکی از مهم ترین و بزرگترین فروشنده های سیم کارت به شمار می آید که خرید سیم کارت همراه اول را نیز از همان اول به صورت انحصاری انجام می داده است. با توجه به اینکه امروز چندین اپراتور دیگر هم به این شبکه اضافه شده اند اما باز هم شما باید تمامی نکاتی که باید را در زمینه خرید سیم کارت همراه اول بدانید.

خرید سیم کارت همراه اول در آذر ماه سال 1398 اما طرح های بسیاری را شامل شده است. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که میخواهید این سیم کارت ها را خریداری کنید میتوانید با 40 درصد تخفیف و به قیمت 100 هزار تومان خریداری کنید. این طرح البته تا اول دی ماه سال 1398 ادامه خواهد داشت و شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه هایی که اقدام به فروش سیم کارت همراه اول کرده اند آنها را خریداری کنید. آنچه که باید بدانید این است که مراجعه حضوری به دفتر خرید و فروش سیم کارت همراه اول هم از جمله راه هایی است که میتوانید توسط آن سیم کارت خود را خریداری کنید. البته خرید اینترنتی هم برای علاقه مندان فراهم شده است که میتوانید به آسانی و با چندین کلیک خرید سیم کارت همراه اول را انجام دهید. در واقع در طرح های فروش ویژه پاییز هم میتوان گفت که شما با خرید سیم کارت های دائمی میتوانید از تخفیف این سیم کارت ها بهره مند شوید. البته بسته های خوشامد گویی این سیم کارت ها شامل 1000 پیامک و 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه خواهد بود و همچنین شما به مدت یک هفته میتوانید از بسته اینترنت نامحدود استفاده کنید و سپس بسته اینترنتی یک ماهه 30 گیگ برای شما فعال خواهد شد. همانطور که میبینید، خرید سیم کارت همراه اول در واقع مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت و اگر شما این کار را با سیم کارت های دائمی انجام دهید میتوانید از خدمات بی نظیری در این زمینه بهره مند شوید.

بسته های اینترنت رایگان همراه با خرید سیم کارت همراه اول و فعال شدن آنها برای شما فعال خواهد شد. شما میتوانید این بسته ها را به آسانی مورد استفاده قرار دهید اما دقت داشته باشید که هر بسته برای یک فرد تنها با یک کد ملی ایجاد خواهد شد و شما نمیتوانید از چندین بسته استفاده کنید. برای خرید سیم کارت های 100 تومانی همراه اول شما هم میتوانید به کلیه دفاتر فروش سیم کارت های همراه اول در سراسر کشور مراجعه کنید و پس از خرید سیم کارت با همراه داشتن کد ملی اقدام به فعالسازی آن کنید و هم اینکه با مراجعه به فروشگاه های آنلاین که نشانی آن ها را در ادامه خواهید دید اقدام به خرید سیم کارت همراه اول کنید. البته شما میتوانید در این روش شماره موردنظر خود را نیز انتخاب کنید. البته شما باید برای خرید سیم کارت همراه اول با در دست داشتن کد ملی خود به دفاتر فروش این سیم کارت ها مراجعه کنید و آن ها را فعال کنید در غیر این صورت این سیم کارت برای شما فعال نخواهد شد. دقت داشته باشید که کار فعالسازی را به طور حتم در دفاتر فروش انجام دهید.



منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز